Specifične potrebe zahtevajo edinstvene rešitve.
Vsako podjetje, organizacija, ima specifične potrebe komuniciranja, odvisno od narave svojega poslovanja, organizacijske strukture in obstoječe informacijsko – telekomunikacijske infrastrukture. Zatorej morajo biti komunikacijske rešitve sinhronizirane s potrebami organizacije.
V podjetju CDE nove tehnologije d.o.o. gradimo dolgoročen odnos z vsako stranko in se skupaj z njo razvijamo. Upoštevamo poslovno strategijo in cilje vsakega podjetja ter mu zagotavljamo kakovostne in učinkovite rezultate. Naši delovni postopki temeljijo na številnih izkušnjah dobre prakse iz področja bančništva, zavarovalništva, javne uprave, telekomunikacij, itd. Temelj so torej referenčni projekti, kjer smo skupaj z našimi partnerji sledili trendom in potrebam, ter razvili učinkovite in dovršene produkte in rešitve.
Za nas je tako ključnega pomena, da lahko svojim strankam nudimo čim popolnejšo uporabniško prilagodljivost (customizacijo) COCOS rešitev – učinkovito prilagodljivost na posameznikove poslovne procese in potrebe poslovanja.
Naše delovno okolje temelji na visoko fleksibilni tehnološki platformi / infrastrukturi. Rezultat česar so inovativne in prilagodljive COCOS rešitve, ki zagotavljajo produktivnost, stroškovno učinkovitost in enostavno uporabo.
Naše rešitve temeljijo na COCOS platformi. Ponujamo intuitivna in fleksibilna orodja, s katerimi je možno hitro in uspešno izvesti prilagoditve tipične za specifična okolja in njihove poslovne procese.
Poleg standardnih poročil klicnega centra, COCOS sistem nudi še številna podrobnejša statistična poročila kontaktov, individualna vsebinska poročila, poročila posameznih akcij, sistemska poročila, itd. Tako obširna struktura poročil nudi vodstvu, nadzornikom in analitikom možnost podrobnega vpogleda v delo agentov in učinkovitost izvajanja dohodnih, odhodnih ali kombiniranih akcij ter spremljanje drugih različnih parametrov uspešnosti.
Strukturni elementi | Uporabniška šolanja | Šolanja naprednejših uporabnikov | Šolanje razvojnikov |
---|---|---|---|
Čas izvedbe usposabljanja | min 1 dan | min 1 dan | min 1 dan |
Lokacija | prostori naročnika | prostori izvajalca | prostori izvajalca |
Udeleženci - ciljna skupina | Uporabniki COCOS rešitev:
|
Napredni uporabniki:
|
Tehnično osebje z osnovnim znanjem programiranja:
|
Cilj usposabljanja |
|
|
|
Vsebinske teme usposabljanja |
Predstavitev COCOS portfelija - umestitev in predstavitev COCOS produktov in rešitev v poslovne procese naročnika.
|
Predstavitev COCOS portfolija- predstavitev in vmeščanje COCOS produktov in rešitev v poslovno okolje stranke. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Predstavitev COCOS portfolija. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Metode usposabljanja |
|
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
Komunikacija | Vodenje | Delo s strankami | Motivacija in stres |
---|---|---|---|
Prvi glas podjetja
|
CC organizacija in management
|
Upravljanje odnosov s strankami
|
Hočem–
|
Posel je komunikacija
|
Timsko vodenje
|
Tehnike prodaje preko telefonskega klica | |
Prepričaj me z argumenti
|
Kako narediti stranko za prijatelja |
Description | User Trainings | Advanced User Trainings | Developers Training |
---|---|---|---|
Training Duration: | Min 1 day | Min 1 day | Min 1 day |
Location: | Customer premises | CDE premises | CDE premises |
Participants – target group: | COCOS system users:
|
Advanced users:
|
Technical personnel with a basic knowledge of programming:
|
Training objectives: |
|
|
|
Training topics: | Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio.
|
Training methods: |
|
|
|