COCOS PC Phone (PC telefon) je funkcijsko bogat, programsko zasnovan PC telefon, ki združuje prednosti namizne PC telefonske aplikacije z najnaprednejšimi tehnologijami na voljo danes - kot je WebRTC.
PC telefon s prirejenim grafičnim vmesnikom omogoča enostavno vzpostavljanje odhodnih in prevzem dohodnih klicev. Uporabniku je z uporabo miške ali tipkovnice na voljo vrsta enostavnih in dodatnih telefonskih storitev kot so izbiranje, javljanje, prevzem klica, prevezava, konferenčna zveza, hitro izbiranje, zadržanje zveze, preusmeritve, telefonski imenik, itd.
PC telefon se lahko vzpostavi na različnih platformah in komunikacijskih protokolih. Kot WebRTC aplikacija pa se lahko izvaja na poljubni uporabniški napravi (osebni ali tablični računalnik, pametni telefon) direktno iz kompatibilnega spletnega brskalnika.
PC telefon se lahko uporablja v praktično vseh okoljih, od PBX okolja, komunikacijskega omrežja podjetja, v kontaktnem centru do WebRTC rezidenčnega uporabnika.
Zaposleni v oddelkih za podporo strankam, kot so naročniška služba, tehnične pomoč, splošne informacije in telefonska prodaja, pri svojem delu uporabljajo osebni računalnik medtem, ko se po telefonu pogovarjajo s stranko. Prenos funkcionalnosti telefonskega aparata na njihove zaslone omogoča, da vse svoje delo opravijo na enem mestu, preko osebnega računalnika.
COCOS PC telefon ima podprte številne dodatne storitve PBXa in se lahko uporablja samostojno ali kot dopolnilo tradicionalnim ISDN ali SIP terminalom. Je na voljo v dveh različicah: osnovni in razširjeni. Slednja vključuje avtomatski glasovni odzivnik, ki sprejema glasovna sporočila na neodgovorjene klice.
V primeru, da je PC telefon uporabljen v sklopu WebRTC storitev, se ga realizira v obliki spletne aplikacije. Kot tak se lahko uporablja iz vsakega spletnega brskalnika, ki je kompatibilen z WebRTC (Chrome, Firefox, Opera) in je tako v trenutku, brez kakršnihkoli dodatnih nameščanj, dostopen vsem uporabnikom, ne glede na njihovo vlogo (PBX ali rezidenčni uporabnik) ali uporabljen terminal (osebni ali tablični računalnik, pametni telefon).
Ker se telefon uporablja direktno iz brskalnika, se ga lahko izvede tudi v poenostavljenih, a izredno funkcionalnih oblikah, kot na primer Click-to-Call tipka v sklopu spletne strani podjetja, ali celo QR koda na oglaševalskem plakatu podjetja.
Seveda pa WebRTC PC telefon ponuja določene specifične funkcionalnosti, kot so video klic, spletna avdio ali video konferenca, spletni klepet, deljenje ekrana in prenos datotek. Vse to lahko vaš PBX, poslovno omrežje ali kontaktni center obogati z množico atraktivnih storitev, kot so npr.: co-browsing, screen-sharing, itd..
Strukturni elementi | Uporabniška šolanja | Šolanja naprednejših uporabnikov | Šolanje razvojnikov |
---|---|---|---|
Čas izvedbe usposabljanja | min 1 dan | min 1 dan | min 1 dan |
Lokacija | prostori naročnika | prostori izvajalca | prostori izvajalca |
Udeleženci - ciljna skupina | Uporabniki COCOS rešitev:
|
Napredni uporabniki:
|
Tehnično osebje z osnovnim znanjem programiranja:
|
Cilj usposabljanja |
|
|
|
Vsebinske teme usposabljanja |
Predstavitev COCOS portfelija - umestitev in predstavitev COCOS produktov in rešitev v poslovne procese naročnika.
|
Predstavitev COCOS portfolija- predstavitev in vmeščanje COCOS produktov in rešitev v poslovno okolje stranke. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Predstavitev COCOS portfolija. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Metode usposabljanja |
|
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
Komunikacija | Vodenje | Delo s strankami | Motivacija in stres |
---|---|---|---|
Prvi glas podjetja
|
CC organizacija in management
|
Upravljanje odnosov s strankami
|
Hočem–
|
Posel je komunikacija
|
Timsko vodenje
|
Tehnike prodaje preko telefonskega klica | |
Prepričaj me z argumenti
|
Kako narediti stranko za prijatelja |
Description | User Trainings | Advanced User Trainings | Developers Training |
---|---|---|---|
Training Duration: | Min 1 day | Min 1 day | Min 1 day |
Location: | Customer premises | CDE premises | CDE premises |
Participants – target group: | COCOS system users:
|
Advanced users:
|
Technical personnel with a basic knowledge of programming:
|
Training objectives: |
|
|
|
Training topics: | Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio.
|
Training methods: |
|
|
|