Oblačna, hibridna ali lokalna postavitev, po želji kupca

Oblačna, hibridna ali lokalna postavitev, po želji kupca

Možnosti implementacije

Razvoj kontaktnih centrov danes gre v smeri nadgradnje v "engagement centre", kjer se v središče postavlja sodelovanje s stranko. Kot taki postajajo vse bolj pomemben faktor pri upravljanju uporabniške izkušnje in doseganju konkurenčne prednosti podjetja. Dodatno ponujajo nove prodajne pristope in generirajo nove poslovne priložnosti.

Vzpostavitev lastnega engagement centra pa lahko marsikateremu podjetju predstavlja preveliko finančno breme. Pri nas to razumemo in našim strankam nudimo paleto implementacijskih možnosti.

Oblačna rešitev

Če tradicionalni IT produkti predstavljajo namestitev programskih rešitev na različne module strojne opreme, oblačna rešitev predstavlja njeno virtualizacijo. Organizacijam tako ni potrebno več skrbeti za platformo, potrebno za delovanje programskih rešitev, saj strežniška infrastruktura ostaja v lasti in odgovornosti specializirane organizacije.

Organizacijska odločitev o "prehodu v oblak" - pa naj bo to "čisti" oblak ali hosted rešitev ni več namenjena samo za manjša podjetja pri katerih se bi vložek v opremo kontaktnega centra pokazal za neekonomičnega, temveč tudi za večje organizacije, ki raje investirajo v svoje poslovne operacije in izvajanje določenih funkcij pa zaupajo profesionalnemu partnerju.

COCOS oblačna ali hosted rešitev zagotavlja:

  • znatne prihranke pri stroških,
  • nobenih investicijskih stroškov,
  • vzdrževanje in nadgradnje opravlja ponudnik, pomeni: brez tehničnih obveznosti,
  • visoko fleksibilnost in nižje tveganje,
  • hitro uvajanje,
  • enostavno razširljivost, itd.
Lokalna rešitev

Lokalna rešitev pomeni, da je infrastruktura potrebna za delovanje programskih rešitev in storitev v celoti nameščena pri naročniku in povezana v njegovo komunikacijsko omrežje na lokaciji podjetja. COCOS CEP je mogoče namestiti v različnih konfiguracijah, odvisnih tudi od infrastrukturnih kapacitet in drugih posebnosti s katerimi razpolaga posamezna organizacija.

V tem načinu postavitve, COCOS programsko opremo običajno oddaljeno vzdržuje tehnična ekipa CDE, strežnike in komunikacijsko omrežje pa ekipa naročnikovega IT oddelka.

Hibridna rešitev

Hibridna rešitev omogoča integracijo lokalnih virov (npr. podatkovnih baz, ...) s servisno platformo implementirano v oblačni rešitvi.

Rešitev je primerna za večje konfiguracije in konfiguracije, kjer se predvideva integracija z obstoječimi lokalnimi rešitvami. S stališča komunikacijske platforme ponuja visoko skalabilnost in zmožnost vzdrževanja, s stališča uporabnika pa visok nivo varnosti uporabniških storitev.


Copyright © 2015 CDE IT d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH