Razvoj kontaktnih centrov danes gre v smeri nadgradnje v "engagement centre", kjer se v središče postavlja sodelovanje s stranko. Kot taki postajajo vse bolj pomemben faktor pri upravljanju uporabniške izkušnje in doseganju konkurenčne prednosti podjetja. Dodatno ponujajo nove prodajne pristope in generirajo nove poslovne priložnosti.
Vzpostavitev lastnega engagement centra pa lahko marsikateremu podjetju predstavlja preveliko finančno breme. Pri nas to razumemo in našim strankam nudimo paleto implementacijskih možnosti.
Če tradicionalni IT produkti predstavljajo namestitev programskih rešitev na različne module strojne opreme, oblačna rešitev predstavlja njeno virtualizacijo. Organizacijam tako ni potrebno več skrbeti za platformo, potrebno za delovanje programskih rešitev, saj strežniška infrastruktura ostaja v lasti in odgovornosti specializirane organizacije.
Organizacijska odločitev o "prehodu v oblak" - pa naj bo to "čisti" oblak ali hosted rešitev ni več namenjena samo za manjša podjetja pri katerih se bi vložek v opremo kontaktnega centra pokazal za neekonomičnega, temveč tudi za večje organizacije, ki raje investirajo v svoje poslovne operacije in izvajanje določenih funkcij pa zaupajo profesionalnemu partnerju.
COCOS oblačna ali hosted rešitev zagotavlja:
Lokalna rešitev pomeni, da je infrastruktura potrebna za delovanje programskih rešitev in storitev v celoti nameščena pri naročniku in povezana v njegovo komunikacijsko omrežje na lokaciji podjetja. COCOS CEP je mogoče namestiti v različnih konfiguracijah, odvisnih tudi od infrastrukturnih kapacitet in drugih posebnosti s katerimi razpolaga posamezna organizacija.
V tem načinu postavitve, COCOS programsko opremo običajno oddaljeno vzdržuje tehnična ekipa CDE, strežnike in komunikacijsko omrežje pa ekipa naročnikovega IT oddelka.
Hibridna rešitev omogoča integracijo lokalnih virov (npr. podatkovnih baz, ...) s servisno platformo implementirano v oblačni rešitvi.
Rešitev je primerna za večje konfiguracije in konfiguracije, kjer se predvideva integracija z obstoječimi lokalnimi rešitvami. S stališča komunikacijske platforme ponuja visoko skalabilnost in zmožnost vzdrževanja, s stališča uporabnika pa visok nivo varnosti uporabniških storitev.
Strukturni elementi | Uporabniška šolanja | Šolanja naprednejših uporabnikov | Šolanje razvojnikov |
---|---|---|---|
Čas izvedbe usposabljanja | min 1 dan | min 1 dan | min 1 dan |
Lokacija | prostori naročnika | prostori izvajalca | prostori izvajalca |
Udeleženci - ciljna skupina | Uporabniki COCOS rešitev:
|
Napredni uporabniki:
|
Tehnično osebje z osnovnim znanjem programiranja:
|
Cilj usposabljanja |
|
|
|
Vsebinske teme usposabljanja |
Predstavitev COCOS portfelija - umestitev in predstavitev COCOS produktov in rešitev v poslovne procese naročnika.
|
Predstavitev COCOS portfolija- predstavitev in vmeščanje COCOS produktov in rešitev v poslovno okolje stranke. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Predstavitev COCOS portfolija. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Metode usposabljanja |
|
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
Komunikacija | Vodenje | Delo s strankami | Motivacija in stres |
---|---|---|---|
Prvi glas podjetja
|
CC organizacija in management
|
Upravljanje odnosov s strankami
|
Hočem–
|
Posel je komunikacija
|
Timsko vodenje
|
Tehnike prodaje preko telefonskega klica | |
Prepričaj me z argumenti
|
Kako narediti stranko za prijatelja |
Description | User Trainings | Advanced User Trainings | Developers Training |
---|---|---|---|
Training Duration: | Min 1 day | Min 1 day | Min 1 day |
Location: | Customer premises | CDE premises | CDE premises |
Participants – target group: | COCOS system users:
|
Advanced users:
|
Technical personnel with a basic knowledge of programming:
|
Training objectives: |
|
|
|
Training topics: | Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio.
|
Training methods: |
|
|
|