CDE nove tehnologije d.o.o. sodi med vodilne v Sloveniji na področju razvoja in integracije sodobnih računalniških tehnologij s poudarkom na telekomunikacijah kot podpori poslovnim procesom.
Smo uspešno, zrelo podjetje, s težnjo: biti korak pred drugimi.
Sinergija visoko strokovno usposobljenih kadrov in bogatih izkušenj zagotavljata izredno kvaliteto naše ponudbe in razvoj programskih aplikacij na ravni, primerljivi z ravnijo najrazvitejših držav sveta.
V podjetju težimo k perfekcionizmu in skladno temu oblikujemo tudi delovno okolje. To mora delovati kot celota, v kateri vsak posameznik da svoj polni potencial. Vzpodbujamo znanje, delavnost in inovativnost, ki nas vedno znova pripeljejo do cilja. Stremimo k stalnim izboljšavam, pri čemer ima prav vsak posameznik v organizaciji ključno vlogo.
Delujemo timsko in cenimo individualnost posameznikov. Zaposlene vzpodbujamo k podajanju koristnih predlogov in izboljšav, s čimer jih spodbujamo k razmišljanju o boljšem in učinkovitejšem delu, optimalnejših rešitvah, novih idejah. Ne bojimo se novih izzivov, temveč nam predstavljajo priložnost za osebno in poslovno rast.
Vse v skupnem cilju: ostati uspešno podjetje, biti korak pred konkurenco.
Naša ekipa šteje več kot 60 uslužbencev in sodelavcev, ki so strokovnjaki na svojih področjih:
stalno sodeluje na razvoju lastnih inovativnih COCOS produktov in rešitev:
Oddelek tehnične podpore
zagotavlja zanesljivo 24/7/365 tehnično pomoč, izvajanje in vzdrževanje COCOS produktov in rešitev, izvajanje kompleksnih integracij, ali pomoč pri izvajanju s strani uporabnika samega, usposabljanje in svetovanje.
Oddelek svetovalcev
z bogatimi izkušnjami pri izvajanju in upravljanju sistemov za podporo strankam v različnih industrijah omogoča tesno sodelovanje z našimi partnerji. Skupaj s partnerjevimi strokovnjaki analizira strankino problematiko, ter svetuje kako opredeliti, razviti in izvajati najustreznejše rešitve, s ciljem, da partnerji pridobijo odličnost v uporabniški izkušnji in konkurenčno prednost pri izvajanju storitev.
Oddelek ProKontakt
z bogatimi izkušnjami pri širokem razponu industrij omogoča 24/7/365 outsourcing storitev podpore stranki z možnostjo večkanalnega dostopa.
Strukturni elementi | Uporabniška šolanja | Šolanja naprednejših uporabnikov | Šolanje razvojnikov |
---|---|---|---|
Čas izvedbe usposabljanja | min 1 dan | min 1 dan | min 1 dan |
Lokacija | prostori naročnika | prostori izvajalca | prostori izvajalca |
Udeleženci - ciljna skupina | Uporabniki COCOS rešitev:
|
Napredni uporabniki:
|
Tehnično osebje z osnovnim znanjem programiranja:
|
Cilj usposabljanja |
|
|
|
Vsebinske teme usposabljanja |
Predstavitev COCOS portfelija - umestitev in predstavitev COCOS produktov in rešitev v poslovne procese naročnika.
|
Predstavitev COCOS portfolija- predstavitev in vmeščanje COCOS produktov in rešitev v poslovno okolje stranke. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Predstavitev COCOS portfolija. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Metode usposabljanja |
|
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
Komunikacija | Vodenje | Delo s strankami | Motivacija in stres |
---|---|---|---|
Prvi glas podjetja
|
CC organizacija in management
|
Upravljanje odnosov s strankami
|
Hočem–
|
Posel je komunikacija
|
Timsko vodenje
|
Tehnike prodaje preko telefonskega klica | |
Prepričaj me z argumenti
|
Kako narediti stranko za prijatelja |
Description | User Trainings | Advanced User Trainings | Developers Training |
---|---|---|---|
Training Duration: | Min 1 day | Min 1 day | Min 1 day |
Location: | Customer premises | CDE premises | CDE premises |
Participants – target group: | COCOS system users:
|
Advanced users:
|
Technical personnel with a basic knowledge of programming:
|
Training objectives: |
|
|
|
Training topics: | Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio.
|
Training methods: |
|
|
|