je inovativno, uspešno in zrelo podjetje, ki vedno stremi biti korak pred drugimi. Inovativnost predstavlja jedro našega poslovnega pristopa, saj le tako lahko obvladujemo razmere na trgu. Našim partnerjem in strankam pomagamo, da bi bile njihove komunikacije in odnosi s strankami boljši, hitrejši in učinkovitejši ter bi jim omogočali zajem novih in bolj zanimivih poslovnih priložnosti.
Uspešnost našega poslovnega pristopa se odraža v stabilnem položaju na trgu. Vse od leta 1994 smo ostali zvesti temeljem podjetja, katere sestavljajo zanesljivost, strokovnost, kakovost, razvoj in fleksibilnost. Zaradi tega smo ostali zvesti samim sebi in našim poslovnim partnerjem, s katerimi gradimo dolgoročno poslovno sodelovanje.
Naša dejavnost je osredotočena na razvoj in integracijo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij, s poudarkom na orodjih za podporo strankam, upravljanju odnosov in sodelovanja s strankami.
Naša ekipa združuje več kot 15 zaposlenih in zunanjih sodelavcev. Vsak sodelavec je strokovnjak na svojem področju in na njem daje pomemben prispevek.
je razvoj lastnih potencialov in odkrivanje novih rešitev za naročnike. Izkušnje nas učijo, da so naše stranke naši najboljši učitelji.
Znanje, ki je plod dolgoletnih dobrih partnerskih odnosov, se pri nas akumulira, rezultira v dobrih delovnih procesih in predstavlja eno našo glavnih konkurenčnih prednost. Želja po uspehu je združevalna sila našega podjetja, podobno razmišljanje pa poskušamo prenesti tudi na poslovne partnerje.
Ne bojimo se novih izzivov!
izzivov, ki označujejo pot do dogoročne uspešnosti. Uspešni so le tisti, ki v vsakem novem izzivu vidijo priložnost za osebno in poslovno rast. Mi smo med njimi, saj želimo vedno znova graditi na našem znanju in poglobljenem razumevanju poslovnega okolja.
Oba faktorja sta izredno pomembna pri razvoju primernih programskih rešitev v sferi telekomunikacij in računalniško podprte tehnologije.
Vabimo vas na ogled naši kompetenc in vas obenem pozdravljamo v podjetju, v katerem prihodnost postaja sedanjost.
Strukturni elementi | Uporabniška šolanja | Šolanja naprednejših uporabnikov | Šolanje razvojnikov |
---|---|---|---|
Čas izvedbe usposabljanja | min 1 dan | min 1 dan | min 1 dan |
Lokacija | prostori naročnika | prostori izvajalca | prostori izvajalca |
Udeleženci - ciljna skupina | Uporabniki COCOS rešitev:
|
Napredni uporabniki:
|
Tehnično osebje z osnovnim znanjem programiranja:
|
Cilj usposabljanja |
|
|
|
Vsebinske teme usposabljanja |
Predstavitev COCOS portfelija - umestitev in predstavitev COCOS produktov in rešitev v poslovne procese naročnika.
|
Predstavitev COCOS portfolija- predstavitev in vmeščanje COCOS produktov in rešitev v poslovno okolje stranke. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Predstavitev COCOS portfolija. Nekaj možnih vsebinskih sklopov:
|
Metode usposabljanja |
|
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi |
Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
Minimalna zahtevana znanja:
|
|
COCOS CC CERTIFICATE II: | Napredno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS CC programskih rešitev | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
3 dni |
Zahtevnejši uporabniki:
|
|
COCOS IP PBX CERTIFICATE I: | Osnovno tehnično šolanje za vzdrževalce COCOS IP PBX | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
COCOS IP PBX | 2 dni |
Vzdrževalci telekomunikacijskega omrežja
|
|
COCOS SALES CERTIFICATE: | Usposabljanje prodajnega osebja | ||
---|---|---|---|
Vsebinski sklopi | Čas izvedbe | Ciljna skupina | Cilji usposabljanja |
|
1-2 dni |
Prodajna mreža:
|
|
Komunikacija | Vodenje | Delo s strankami | Motivacija in stres |
---|---|---|---|
Prvi glas podjetja
|
CC organizacija in management
|
Upravljanje odnosov s strankami
|
Hočem–
|
Posel je komunikacija
|
Timsko vodenje
|
Tehnike prodaje preko telefonskega klica | |
Prepričaj me z argumenti
|
Kako narediti stranko za prijatelja |
Description | User Trainings | Advanced User Trainings | Developers Training |
---|---|---|---|
Training Duration: | Min 1 day | Min 1 day | Min 1 day |
Location: | Customer premises | CDE premises | CDE premises |
Participants – target group: | COCOS system users:
|
Advanced users:
|
Technical personnel with a basic knowledge of programming:
|
Training objectives: |
|
|
|
Training topics: | Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio - presentation and placement of COCOS products and solutions into customer business processes.
|
Presentation of COCOS portfolio.
|
Training methods: |
|
|
|